mandag den 21. maj 2012

Rabarber mig her og der



Et sikkert tegn på forår, på vinterens fortrængning, er rabarberen. Den starter tidligt med overordentlig stor viljestyrke. I år igennem den sidste frost og sne begyndte den at skyde, bare for lige at sige til os - det skal nok komme - det der forår.
Og nu er det her - det der forår - de bare tæer er fundet frem og huset bliver fyldt med sand fra to små pigers sandkasseleg. I dag har det endda været så varmt at vi var NØDT til at spise koldskål til aftensmad. Jeg undskylder til madbloggeren... jeg købte en færdig, Jesper er henrejst til Italien, og jeg brugte kræfterne på at spille bold og være til stede istedet.
Jeg elsker forår, lige så meget som jeg holder af sommer og efterår og vinter, og jeg håber inderligt at mine piger lærer at sætte pris på årstiderne på samme måde som jeg gør...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar