lørdag den 6. april 2013

STRIK - JA TAK

Jeg gjorde det, jeg klarede det, jeg strikkede en hel trøje - og den kan anvendes.
Jeg er pavestolt

Det sjove er, at jeg har læst mig til nogle teknikker og føjet nogle maske-antal fra nogle forskellige opskrifter sammen - og så ellers strikket efter gehør.

Det har været skidesjovt!

Mit liv er så bundet op på regler og normer og tider, at det at gøre noget på gehør var noget der manglede for mig...



Den sidder simpelthen så fint på Astrid - og hun har været super-tilpas med at have den på hele dagen.
Jeg er glad helt ned i maven

1 kommentar:

  1. Tænk at strikke på gehør...vil du ikke ved kommende lejlighed se den blå orm, jeg strikkede i 6. klasse på pind 100 (eller hvad det hedder, når pindene ikke kan være tykkere) med møje og besvær?? Jeg syntes din strikbluse,eller Astrids, hvis ret skal være ret, er gennemført fin. Hvor er du sej. Med og uden gehør.

    SvarSlet