onsdag den 31. juli 2013

Sommer

Det har indtil nu været en vidunderlig sommer, vi har fået lov at være sammen, på rigtig mange måder.
Pigerne og jeg var på eventyr på Rømø, de blev fuldstændig fortabte i at sidde og se på kogler og det at løbe på "bjergene" var også helt fantastisk

Vi har alle været på cykeltur, Astrid har indviet efterløberen, og hun er mega-sej til det.


Vi har fordrevet Tivoli-ventetid i en opgang på Frederiksberg, to piger i fine indiske kjoler, lette og luftige


Lea har prøvet skøre hatte imens Astrid lige tog en tur mere i rutschebanen i Tivoli (den var godt nok vild!)


Lea og mig har kørt mange gange i veteranbilerne i Tivoli


Vi har holdt pit-stop på en køn og varm strand ved Nyborg.


Og vi har spist sommermad i rigelige mængder, inklusiv hindbær af egen avl.


Jeg er ikke helt sikker på hvordan man holder op med at have trang til at holde ferie og være sammen på den måde, jeg er ikke helt sikker på at jeg synes at det er rimeligt at der er så lang tid til næste sommerferie.
Og på den anden side, der skal ske så mange spændende ting i mellemtiden som jeg heller ikke har lyst til at undvære, jeg er svært glad og svært tilfreds med alt det der fylder mit liv ud!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar