tirsdag den 12. juli 2011

De der Jelly Beans

Det er ikke utænkeligt at nogen har lagt mærke til at der er jelly-beans i baggrunden af bloggen, og det er ikke for sjov.... De fleste vil vide at alt med farve, sukker, gelatine og venlig smag liiiige er noget for mig. Min søde søde søster bragte mig sidst hun var på besøg en ordentlig spandfuld af banditterne - til stor fryd.
Men jeg skal da lige love for at de har stået og grint henne på bønne fabrikken, da de fandt på at producere denne lille satan - fy for pyffern - rør den ikke - hvis du skulle gå hen og komme i nærheden af den, jeg tror at den er direkte sundhedsskadelig...
Den smager af kanel og kanelsmagen eksploderer i munden, når man bider den igennem... Så her er en advarsel: Lad dem ligge - for guds skyld - lad dem ligge.

1 kommentar:

  1. Jeg er nød til at kommentere....
    Vi skal ret præcis 10 år tilbage i tiden, hvor jeg netop havde stiftet bekendsskab med denne fantastiske slikopfindelse. Lige indtil jeg gjorde samme opdagelse MED SELV SAMME BØNNESMAG! Amerikanerne har bare et eller andet med kanel i slik. Også tyggegummi. Lige så gruopvækkende og angstprovokerende.

    SvarSlet