søndag den 26. juni 2011

Det var ellers sådan en fin aften...

Hold da op. Det var bare en af de der aftner, der så pæne ud på papiret. Solen skinnede, køkkenet rodede efter at jeg havde produceret en meget stor flok frikadeller, Jesper skulle arbejde og jeg skulle måske tusse lidt rundt i haven. Men så var der lige Astrid-faktoren - en lille pige der ikke kunne falde i søvn, der slet ikke kunne falde i søvn, altså jeg mener overhovedet ikke kunne falde i søvn.... og hvad gør man så?
Man tager flere dybe indåndinger, putter hende igen, og igen, og igen... og så tager man og brygger en kop kaffe. Jeg er vild med kaffe, og vild med at lave kaffen - det er en sjov proces, med så mange faktorer man kan styre og så mange man (jeg) ikke kan styre - jeg kan bare godt lide kaffe...



Og så endte det som en dejlig aften trods alt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar