tirsdag den 14. juni 2011

Det snurrer i min skalle

De der krøller mit hovede slutter af med, de var blevet lidt små-lange... Min frisør gennem de sidste 10 år har skiftet arbejde, til et smart sted midt i Århus, hvor priserne også er jævnt smarte for en stakkels lille sønderjyde som mig. Men jeg gjorde det alligevel, jeg fik en tid og rejste afsted med den lille Lea i barnevognen....
Det startede med hovedbundsmassage, derefter hårvask med indbygget rygmassage, og så ellers klipning, er du gal hun klippede og klippede og klippede (og Lea lå i barnevognen og var sød, meget sød), så klippede hun lige lidt mere. I alt sad jeg i frisørens stol i en time, og følte mig godt tilpas.... Nu sidder jeg så her og hiver mig i håret... det føles kort deromme.... men det er sommer og det er lækkert.... Iiiih sikke en tur :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar