tirsdag den 13. september 2011

Hverdag - i den grad hverdag!

Herfra min verden går.... Min barsel er slut og trods gode intentioner om liiige at have kameraet i bilen til at tage en skøn himmel med hjem, er det ikke blevet til noget... Kameraet har nok også delvist været beslaglagt af en far på barsel.... med rimelighed må jeg tilføje.
Lige om et øjeblik bliver det endnu vildere - det bliver den rigtige virkelighed, hvor vi alle skal afsted om morgenen, og hvor vi skal nå alt inden for given tid og lygteslukning. Jeg er spændt på om vores hænder, evner og tid kan få alt til at nå sammen. På en eller anden halv-surrealistisk måde glæder jeg mig til det. Det er et godt liv :)

Idag får i lige et øjebliksbillede fra min arbejdsplads, med kaffekop og kolleger rundt om mig.
Så her er jeg så - midt i heller og cykelstier og indviklede tanker og beregninger - og det kan jeg li'. Jeg er i mit rette element!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar