mandag den 19. september 2011

Skal du ud og løbe mor?

Ja, det skal jeg Astrid - Skal du så ha den trøje på, mor? Ja det skal jeg - Nå - Så vil mig gerne sove ved dig....Hmmm Astrid - kan du sove godt her i din egen seng!

Men altså jeg løb en tur - og det var rigtig dejligt (og smadderhårdt) - og så kom jeg til at tænke på at der sidder en i Mårslet - som jeg har prøvet at sælge fænomenet her til:

Det hedder www.endomondo.com

og er en hjemmeside hvor man kan uploade sin løbetur til fra sin smartphone (som er meget smart). Så kan man holde styr på hvor meget man får løbet, og kan holde motivationen oppe fordi naboer, venner og kolleger jo nødigt skulle være mere aktive end én selv - Om ikke andet så virker det for mig, det irriterede mig f.eks sindssygt meget at Marie nåede at løbe TRE gange i min sidste "restitution".... Kom nu ud af sofaen Mia!

2 kommentarer:

  1. Hehe.....all right. Godt så. Jeg får nok grejet den app til mobilen på et tidspunkt - bare for konkurrencens skyld!! Det sjove var, at jeg før gårdsdagens løbetur faktisk var lige ved at sende dig en sms - bare lige for at provokere dig op af benævnte sofa...det klarede du selv kan jeg læse :)Måske kan du løbe helt til mårslet en dag?? Så gir jeg kaffe...og kører dig måske hjem i tilgift!

    SvarSlet
  2. -i øvrigt: du kan garanteret godt løbe med 1/4 sønderjysk rugbrød i baglommen. Kan du ikke?? Man er vel nysgerrig efter at smage et autentisk brød - og det så godt ud :)

    SvarSlet